Wie zijn wij?

De organisatie van Cleaning Service 2001 B.V. focust zich op allround en specialistische dienstverlening. Wij richten ons op een breed scala van diensten in ons vakgebied en focussen ons op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Dit resulteert in accurate dienstverlening voor mens, maatschappij en milieu. Wil je meer over ons bedrijf weten? Kijk dan op onze website www.cs2001.nl.

Waar ga je werken?

Je komt te werken in shortstay appartementen in Den Haag en Delft (vanaf juli 2025) waar jij verantwoordelijk bent voor een warm welkom. Samen met een divers team zorg jij ervoor dat de gasten genieten van een schone kamer en een prettig verblijf.

Wat doe je als manager Housekeeping?

  • Als manager Housekeeping regel jij alles van de schoonmaak in short stay appartementen en creëer je samen met je team de ultieme gastervaring;

  • Je speelt een belangrijke rol in het leiden en coördineren van ons team van schoonmaakpersoneel;

  • Je zorgt ervoor dat alle kamers schoon en netjes zijn, en je richt je ook op het aansturen en motiveren van het team om hun werk aan onze kwaliteitsnormen te laten voldoen;

  • Controleren van de werkzaamheden, leiden, organiseren en coachen van het personeel om succesvolle resultaten te behalen;

  • Jij zorgt voor correct en volgens standaarden uitvoeren van de werkzaamheden en om veilig en hygiënisch te werken;

  • Melden van eventuele technische problemen zodat deze snel opgelost kunnen worden.

Wat mag je verwachten? 

  • Een parttimefunctie 32 uur;
  • Een tijdelijke functie met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd; 
  • Werkzaam in een dynamisch en informeel team;
  • Vier wekelijkse verloning volgens CAO Schoonmaak.
  • Een passend salaris volgens CAO Schoonmaak, afhankelijk van je leeftijd en ervaring
  • 8 % Vakantietoeslag
  • 5 % eindejaarsuitkering

Wie ben jij?

  • Aantoonbare ervaring in housekeeping/schoonmaak en leidinggeven in een vergelijkbare rol;
  • Goed kunnen organiseren en het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief met teamleden en management te communiceren;
  • In staat om een team te bouwen en een motiverende werkomgeving te creëren;
  • Kunnen werken onder druk en flexibel zijn; ook in de weekenden;
  • Kunnen werken met Microsoft Office.
  • De Nederlandse taal /Engels spreekt.
  • Betrouwbaar, gemotiveerd en proactief is.
  • Representatief, gastvrij en behulpzaam;
  • Je houdt van aanpakken en ziet zelfstandig wat er moet gebeuren
  • Woonachtig in regio Den Haag/Delft of directe omgeving
  • Rijbewijs BE

Als je klaar bent om je carrière als Manager Housekeeping naar een hoger niveau te tillen, stuur dan vandaag nog je sollicitatie inclusief je CV en motivatiebrief naar ons. We kijken ernaar uit om van je te horen en je te leren kennen!

Enthousiast geworden?

Stuur dan vandaag nog je sollicitatie inclusief je CV en motivatiebrief naar ons.We kijken ernaar uit om van je te horen en je te leren kennen.